نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2020
-
الف
+

راه اندازی باشگاهی برای اشتراک کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن

«مهدی قره‌شیخلو» از راه اندازی باشگاهی برای همه شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «مهدی قره‌شیخلو» رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف ایران با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی قرآن ابزار خوبی برای ایجاد وحدت بین امت اسلامی است، از تصمیم برای راه اندازی باشگاهی برای همه شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن خبر داد.

«مهدی قره‌شیخلو» گفت: مسابقات بین المللی قرآن باید به یک فضای داد و ستد فرهنگی و دینی بین کشورها تبدیل شود و در طول سال در مناسبت های مختلف مثل ماه رمضان و هفته وحدت ادامه یابد. 

وی با تاکید بر استندردسازی مسابقات قرآن، به ایسنا گفت: سازمان اوقاف نقش مدیریت و راهبری برنامه‌های قرآنی را بر عهده دارد، بنابراین در اجرا و عملیات سعی می‌کنیم از ظرفیت های موجود در کشور ایران استفاده کنیم نه اینکه ظرفیتی در کنار ظرفیتهای موجود ایجاد کنیم. 

قره‌شیخلو خاطرنشان کرد: در برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته در نظر داریم باشگاهی از همه شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن راه‌اندازی کنیم؛ با توجه به شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا که بیشتر کارها را در فضای مجازی مدیریت می‌کنیم، ارتباطات، هم سریع و هم نزدیک شده است و اعضایی که در طول ۴۰ سال دور هم جمع می‌شوند، جمعیت قابل توجهی هستند که اگر بشود برای این ها باشگاهی ترتیب داد، می‌تواند در ارتقای فرهنگ قرآنی جوامع بسیار تأثیرگذار باشد.

قره‌شیخلو در پایان یادآور شد: طرح ساماندهی داوران را در دستور کار داریم که مراحل کارشناسی را پشت سر می‌گذارد و امید است بتوانیم در ۶ ماهه دوم سال این طرح را اجرایی کنیم؛ پیشنهاد داده‌ایم که این طرح را با سازمان دارالقرآن انجام دهیم.

م ح

نظر شما
ارسال نظر